Начало / Обучение / Здравейте колеги имам един вапрос как да си развъждам майки да са ми на готовност за отводки благодаря предварително

Здравейте колеги имам един вапрос как да си развъждам майки да са ми на готовност за отводки благодаря предварително

Ahmed Ahmedov‎
до
АПИС – 2019
1 час ·
Здравейте колеги имам един вапрос как да си развъждам майки да са ми на готовност за отвотки благодаря предварително
3Светломир Иванов и 2 други
20 коментара
Харесване
Коментар
Коментари

Валери ЦековНа линия в момента
Валери Цеков Няма такъв филм да има майки в готовност ! Ами семейството и на тая майка какво ще го правиш !
1

Харесване

· Отговор · 48 мин.

Ahmed Ahmedov
Ahmed Ahmedov Валери Цеков аз искам за отвотка да ползвам

Харесване

· Отговор · 47 мин.

Валери ЦековНа линия в момента
Валери Цеков Ще направиш рано отводка и ще и придадеш майка която още по рано сее е оплодила и не е добра естествено
1

Харесване

· Отговор · 47 мин.

Преглед на още 7 отговора

Валери ЦековНа линия в момента
Валери Цеков Светломир Иванов философията ми е следната :
В акациевата паша новоизлюпващите пчели не носят мед и можем от две рамки да направим отводка . Няма да й придаваме майка щото ранните майки в не подходящо време не са добри а ще сложим маточник .Така до есента ще имаме чудесна отводка бевно и леко гледана и не товарена в слънчогледова паша ..
Семейството от което сме дръпнали двете пити ще е стеснено в плодника и пчелите съответно са насочени в магазина и така добива на мед дори ще е по висок , от тия дето в плодника им се люпи пило и всичко там долу се запълва с акациев мед но не и със стоков мед в магазина .“
И също така е и противороеви метод , щото няма да има много млади пчели мислещи за роене , а в плодника може по време на паша да се сложи една основа след като са дръпнати две рамки за отводка .
В крайна сметка сме постигнали 3 цели :
Отводка , мед и никакво роене ..
1

Харесване
· Отговор · 31 мин.

Преглед на още 8 отговора
Милена Петрова
Милена Петрова Най- ранното зареждане на майки започва в поледните дни на април и имате оплодени майки след 25 май!
За произвоството на майки за собствени нужди ползвайте знания от следния пакет книги:
1.Майката-уникално творение на природата,автор Йово Кантар
2.Отглеждане на суперпчели,автор Стийв Тейбър
3.Отглеждане на майки,автор Роджър Морзе
4.Производство на пчелни майки,автор Жил Фер
5.Производство на пчелно млечице,автор доктор Станчо Георгиев
Има и други!
Четенето е магнетично занимание! Не четете със самочувствието,че всичко знаете!Това ще Ви помогне да четете съсредоточено и да откривате тайни,които са между редовете!
За производството на майки се изизисква материална подготовка(оплодни сандъчета)
Това занимание не е лесно!

*